Frågor & Svar

Här har vi samlat det mest förekommande frågorna våra medarbetare på kundservice får just nu. Om du inte hittar svaret på din fråga är du varmt välkommen att kontakta oss via e-post eller telefon.

Många av våra kunder är återkommande och vi har därför funktionalitet och information som blir bäst när man är inloggad. Du kan då följa din order, se tidigare beställningar och fakturor. Nya funktioner blir tillgängliga först för dem som är inloggade.
Lägg dina varor i varukorgen och efter det registrerar du dig som kund.
Självklart. Klicka här och fyll i din epost så kommer uppgifterna att skickas till dig!
Detta kan bero på en rad olika orsaker som kan finnas både hos dig eller i vårt system. Vänligen kontakta vår support på telefon 0431-448844 eller mail kundservice@bole.se så gör vi vårt bästa för att hjälpa dig! Har du fått ett felmeddelande underlättar det vår felsökning om du noterar detta. Vi ber om ursäkt för det inträffade.
Priserna visas i grundläget inklusive moms men allt inom parentes visas exklusive moms. Högst upp på sidan kan du välja att visa priser exklusive moms.
Absolut! Vår kundtjänst besvarar ditt samtal vardagar under kontorstid 08.00 - 16.00 på telefon 0431-448844.
Vår kundtjänst besvarar mer än gärna dina frågor, du når dem via mail kundservice@bole.se eller på telefon 0431-448844.
Copyright Bole Sverige AB | org.nr: 556540-3010